HUSK!
Skriv en tekst her
Medlem til Medlem
UDLEJNINGSREGLER

Huset skal forlades senest kl. 12 på 2. dagen, altså hvis man lejer lørdag, får man udleveret nøgler fredag aften kl. 18 eller efter aftale med formanden, og huset forlades i rengjort stand søndag kl. 12.

Man skal selv medbringe karklude og viskestykker.

RENGØRING EFTER LEJE:
- 1. alle gulve støvsuges
- 2. alle gulve vaskes
- 3. borde aftørres
- 4. toiletter rengøres
- 5. køleskabe og fryser rengøres
- 6. ovn rengøres
- 7. alt affald inden- og udendørs fjernes.

ERSTATNING FOR SKÅRET ELLER ITUSLÅET SERVICE:

Almindelige glas pr. stk.:                                                     10 kr.
Pæne glas pr. stk.:                                                              15 kr.
Dyb tallerken pr. stk.:                                                          15 kr.
Flad tallerken pr. stk.:                                                          15 kr.
Kaffekop med undertallerken pr. sæt:                                    15 kr.
Kage tallerken pr. stk.:                                                         10 kr.
Kaffekande og termokande                                                   Ny pris

Hvis der er andre ødelagte genstande aftales prisen med formanden